6 תשובות
ממש לא, הם יחזרו להילחם ובעזרת השם נפרק אותם
שואל השאלה:
^^חמאס עדיין קיים, כל המטרות מתפוגגות כל כך מהר, מחבלים חוזרים להתהלך בשקט בין אזרחים, עזתים חוזרים לבתים שלהם, בעוד שלנו יש עוד מפונים, עדיין יש 134 חטופים ואין עסקה נראה שיצאנו מעזה מופסדים, לא היה ניצחון או הכרעה וזה רק עניין של זמן עד המערכה הבאה
^^חמאס עדיין קיים, כל המטרות מתפוגגות כל כך מהר, מחבלים חוזרים להתהלך בשקט בין אזרחים, עזתים חוזרים לבתים שלהם, בעוד שלנו יש עוד מפונים, עדיין יש 134 חטופים ואין עסקה נראה שיצאנו מעזה מופסדים, לא היה ניצחון או הכרעה וזה רק עניין של זמן עד המערכה הבאה
אנונימי
שואל השאלה:
המלחמה אף פעם לא נגמרה אנחנו 30 שנה עוברים ממערכה למערכה בלי הכרעה, זה סוף סוף הוכר כמלחמה איזה חייל יסכים למות בשירות מדינה כשהוא יודע שהיא לא מתכוונת להכריע את המערכה ומתכוונת לסכן אותם חודשים בעזה ובסוף להתקפל
המלחמה אף פעם לא נגמרה אנחנו 30 שנה עוברים ממערכה למערכה בלי הכרעה, זה סוף סוף הוכר כמלחמה איזה חייל יסכים למות בשירות מדינה כשהוא יודע שהיא לא מתכוונת להכריע את המערכה ומתכוונת לסכן אותם חודשים בעזה ובסוף להתקפל
אנונימי
שואל השאלה:
אולי ביום מן הימים כרגע חיילים נפלו בקרבות שלא הביאו תועלת ולא היו יעילות, זה מוות מיותר
אולי ביום מן הימים כרגע חיילים נפלו בקרבות שלא הביאו תועלת ולא היו יעילות, זה מוות מיותר
אנונימי
אני עוד לא יודע איך כל המצב ייגמר אבל לצערנו נראה שכן
אף אחד לא נפל לשווא