5 תשובות
שואל השאלה:
אבל הרגו את הבכיר הזה לפני שבועיים וכבר אתמול או שלשום אמרו להישאר בערנות גבוהה ורק עכשיו שינו את ההנחיות
ושוב זה שינוי קיצוני מכמעט בלי הגבלות חוץ מקו העימות והעוטוף למלא הגבלות
אבל הרגו את הבכיר הזה לפני שבועיים וכבר אתמול או שלשום אמרו להישאר בערנות גבוהה ורק עכשיו שינו את ההנחיות
ושוב זה שינוי קיצוני מכמעט בלי הגבלות חוץ מקו העימות והעוטוף למלא הגבלות
אנונימית
מכירה שבכ? הם יודעים דברים שאנחנו לא כנראה
כי רוב הסיכויים שאיראן יתקפו ולא רוצים לקחת סיכונים
אנונימית
יש מצב אבל פשוט עכשיו זה כולל איראן שזה יותר מסוכן
כנראה יש התראות יותר גבוהות
באותו הנושא: