5 תשובות
לא כי רק התחלנו עם האיראן.
נדע לגבי עזה וחיסבאללה בהמשך.
לא נגמר הוא רק התחיל
לא
אנונימי
לא ברור, המתקפה עכשיו הייתה תגובה לחיסול בכירים איראנים, אבל אם ישראל תתקוף בחזרה זה יהיה יותר גרוע
אנונימית