5 תשובות
לא היה במרכז היה בבאר שבע והסביבה הרבה בצפון אבל אני גרה במרכז לא היה כלום
אנונימית
שואל השאלה:
איראן הגיעו לדרום אבל לא למרכז?? או שזה היה החות'ים?
איראן הגיעו לדרום אבל לא למרכז?? או שזה היה החות'ים?
כאילו היי!
מה שקרה אצלנו זה שאח שלי שמע פיצוצים ואז צרחות מהעיר העתיקה (אנחנו גרים במקום שהעיר העתיקה נמצאת מול הבית שלנו, אבל יש בינינו עמק) ואז משהו אדום שעף מעלינו. הוא העיר את כולנו, ניכנסנו לממ"ד ואז שמענו את האזעקה. אלו חוויותי מאתמול. אולי זה הזמן להגיד שאני גרה בכפר ערבי. כן, קצת מפחיד בהתחשב במצב הבטחוני הנהדר שלנו
מה שקרה אצלנו זה שאח שלי שמע פיצוצים ואז צרחות מהעיר העתיקה (אנחנו גרים במקום שהעיר העתיקה נמצאת מול הבית שלנו, אבל יש בינינו עמק) ואז משהו אדום שעף מעלינו. הוא העיר את כולנו, ניכנסנו לממ"ד ואז שמענו את האזעקה. אלו חוויותי מאתמול. אולי זה הזמן להגיד שאני גרה בכפר ערבי. כן, קצת מפחיד בהתחשב במצב הבטחוני הנהדר שלנו
אז סביב רבע לשתיים איראן התחילו לירות טילים לאזור של באר שבע, הדרום והצפון.
צהל יירט את הכטבמים וזהו נראה לי
צהל יירט את הכטבמים וזהו נראה לי
הגיעו כטבמים לאזור ערד ובאר שבע.
ילד/ה בת 10 בדואית נפצעה קשה.
אני בן תורה שעוזר לכולם. מוזמנים לפנות ולהיעזר
ילד/ה בת 10 בדואית נפצעה קשה.
אני בן תורה שעוזר לכולם. מוזמנים לפנות ולהיעזר
באותו הנושא: