5 תשובות
שואל השאלה:
נשמע קצת חולה להתקשר שלוש פעמים ביום, ראיתי שאנשים אומרים שהם שלחו הודעה באתר בגללזה אני שואלת.. וגם אם להתקשר נגיד, מה אני אומרת?
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני ב-יא אחרי יום המאה והכל, בגלל זה אני שואלת
אנונימית
בכיתה יב יש מיון לוחמות לא צריך לבקש נותנים לכמעט כולן
לוחמה יתנו לך, את כרגע ביא? צריך למלא שאלון העדפות ולדרג לוחמה גבוה ואז יתנו לך מיון לוחמות, בנות שרוצות לוחמה מקבלות
אז יש לך זמן שאלון העדפות באוגוסט