5 תשובות
^^
הוצאת אותה מהדואר כבר?
לפני כמה זמן?
הוצאת אותה מהדואר כבר?
לפני כמה זמן?
שואל השאלה:
עשיתי עם השכבה ופשוט חילקו לנו
עשיתי עם השכבה ופשוט חילקו לנו
אנונימית
אם קיבלת את יכולה להפעיל את זה
שואל השאלה:
אני לא יודעת איך,לא הגיעה לי שום הודעה
אני לא יודעת איך,לא הגיעה לי שום הודעה
אנונימית
בסדר מה זה משנה
קיבלת תעודה אז תפעילי
תנסי לפחות
קיבלת תעודה אז תפעילי
תנסי לפחות
באותו הנושא: