9 תשובות
בן 19 ולא הייתה לי אף פעם אהבה
זה יבוא בסוף
זה יבוא בסוף
אנונימי
"אהבה באה אם הזמן"
אני נשמעת כמו סבתא(:
אני נשמעת כמו סבתא(:
כן קורה
לא הגיוני שאת שואלת אם זה הגיוני כי את רק בת 16
כן
כן הגיוני
אני 18 ולא היה לי אפילו קראש...
אני עוד מעט בת 18 לא חוויתי אהבה ראשונה
הכל בסדר❤
הכל בסדר❤
באותו הנושא: