15 תשובות
שואל השאלה:
וואי תודהה
אנונימית
בכיףף (:
וואי אהבתי זה יכול להיות דמות של סדרה מצויירת יש לזה עיצוב גאוני גם העיניים והכל
אוליביה*
שואל השאלה:
אמאלה וואו תודה וואי עשית לי את היום
אנונימית
זה לא נראה רגיל העיצוב מיוחד עם אופי
שואל השאלה:
וואי אני אבכהה דיי
אנונימית
זה מקסיםם, זה סגנון ציור מיוחד, לא ראיתי משהו כזה אף פעם, אהבתי
שואל השאלה:
דיי אמאלה תודה רבה
אנונימית
ממש מושלם, תקראי לה ג'סמין
שואל השאלה:
יאא תודה אהובתי תצאי מאנונימית אני אתן לך פרח
אנונימית
אחלה
לשיפור
לעבוד על פרופורציות והייתי גם מנסה להכניס כל מיני כפלים וקמטים בבגדים בעיקר שיהפכו את הציור לטיפה יותר מעניין
שואל השאלה:
הפרופורציות זה הסגנון ציור אבל אני אוסיף כפלים וקמטים, תודה רבה!
אנונימית
וואו זה מהמםם
אנונימית
וואו זה כזה יפהה
תקראי לה מילאן או בקיצור מילי
שואל השאלה:
וואי תודהה
אנונימית