24 תשובות
שואל השאלה:
היא לא שמנה סתם צחקתי איתה
אנונימי
תגיד לה סליחה ומה היא נפגעה שהיא יןדעת שאתה מפגר ושלא התכוונת ושהיא הכי יפה בעולם לא סתם אתה איתה וזהו אל תדבר ככה יותר
מה אתה בגן
היא מלאה קצת? או שהיא בכלל לא קרובה לשמנה?
סביר להניח שזה נושא רגיש אצלה לא היית צריך לעשות את זה זה כל כך חסר התחשבות. אפשר להבין אותה לגמרי.
תקשיב אתה דפוק !
גם לא בצחוק
מהר תפצה אותה
אפילו לא בצחוק אומרים דבר כזה
לרדת על גוף של החורה זה מביך
וירידות כאלה יכולות לגרום להפרעות אכילה
תנסה לדבר איתה ותקווה שהיא תסלח לך
לבקש ממנה סליחה ותסביר לה שזה לא היה בכוונה לפגוע ותקווה שהיא תמחול לך
בן אלף
אתה עוד תעשה לה ה.א
אנונימית
אתם יודעים שלצאת עליו לא יעזור נכון?
עשית משהו לא בסדר, אתה מודע לזה
עכשיו, אתה זה שמכיר אותה, תדבר איתה פנים אל פנים ותגיד שלא התכוונת ותביא לה משהו שהיא אוהבת ותתנצל ותגיד שהיא יפה
ואל תעשה את זה שוב
זה ירידות שאמרתי בגן
בחיים לא קוראים לחברה שלך שמנה לא משנה מה ובכללי אל תקרא לאף אחד שמן/ה
מתחיל להשמין כדי שהיא תוכל לצחק עליך גם כן.
אבל ברצינות לך תתנצל
שמע אתה עברת על החוק הלא כתוב
אין דבר כזה לקרוא לחברה שלך שמנה
היא כנראה נעלבה מזה, תדבר איתה ותגיד שלא התכוונת ושצחקת למרות שהיא כנראה עדיין תחשוב על זה
למה שתאמר את זה? מה אתה בגן?
איך אמרת.לה את זה
שמנה שלי
או לכי לעזעזל ישמנה
אתה ירדת על הגוף שלה..
בצחוק או לא זה לא משנה, אתה הסתכלת על הגוף וצחקת על זה
אתה באמת לא יכול להבין את הבעיה?.
תגיד לה שזה היה בצחוק ושאתה לא ידעת שזה לא נעים לה שאתה קורא לה ככה ותבקש סליחה ותתן לה זמן להירגע
יש בנות שהעלבות מזה
אנונימית
זה לא מצחיק.
לא אומרים דבר כזה בצחוק
לא אומרים דברים כאלה. זה נושא רגיש אצל בנות. ותתנצל בדחוף.
פשוט תתנצל ותגיד שזה היה ציני ואתה אוהב אותה וגם לא משנה מה היא אם כן ואם לא
(ידיד שלי אמר גם שאפשר פרחים )