8 תשובות
החלק הכי חשוב בתווי הפנים הוא קומפוזיציה מחמיאה
זה ידוע שהאף הוא חלק מרכזי בפנים
הלו גברת
לדעתי החיוך החלק הכי מרכזי וחשוב
לדעתי החיוך החלק הכי מרכזי וחשוב
לא חושבת שיש דבר כזה חלק חשוב רק שהפנים יראו טוב בהרכב עיניים שפתיים גבות את יודעת שיראה הגיוני ולא מוזר
השני
הראשון בעיניי אלו השפתיים ( בעיקר החיוך שיוצא מתוכן ולצדן), השני אף והשלישי זה איזור העיניים בדגש דווקא על צורת גבות.
הראשון בעיניי אלו השפתיים ( בעיקר החיוך שיוצא מתוכן ולצדן), השני אף והשלישי זה איזור העיניים בדגש דווקא על צורת גבות.
שואל השאלה:
אז איזה חלק הכי חשוב?
אז איזה חלק הכי חשוב?
אנונימית
כבת אני אומרת שלא
לא
באותו הנושא: