22 תשובות
לא כדי, מסובך מדי להביא בן אדם אחד לעולם הזה
ילדים מפחידים אותי
לא כדאי
אם יש ספקות אז לא
כי זה קשה מאוד לגדל אותם ולדאוג להם אבל לדעתי זה שווה את המאמץ
כדאי
זה אחלה
אני לא רוצה ליצור עוד אישיות שתצטרך לעבור את כל החיים האלו זה פשוט רע מידי
זה לא עניין של לא כדאי
פשוט לא לכל אחד מתאים להביא ילד לעולם
ילד זה מחויבות ואחריות
שואל השאלה:
מלא אומרים שלא כדאי כי זה קשה והם יוצאים חרא הם לא מבינים שהגל זה חינוך של ההורים ובסופו של דבר זה שווה את זה
אנונימית
כדאי וטוב אבל לא לכל אחד
אני אישית חושב שהעולם הוא מקום די רע, לא הייתי מביא ילד לעולם הזה
לא, העולם עומד לקרוס בפני ההתחממות הגלובלית
זה באמת תלוי בחינוך של הילד ובסביבה שלו ואם החינוך טוב הילד גם.
אנחנו פה בישביל להתרבות אז נראה לי שכדאי
בזבוז של זמן וכסף
צריך כי אז אנשים לא יתרבו ונכחד בסוף
^^זה נכון לגבי יהודים
לגבר לא שווה ולילד לא שווה
אם יש לך את הכסף ואת הזמן לילדים ואת רוצה ואוהבת ילדים אין סיבה שלא.
כדאי לעבוד יחד כדי לעשות את העולם הזה טוב יותר לילדים, וגם להורים (להפסיק מלחמות דת מטופשות ושנאת זרים)
תלוי, יש אנשים שאני אשמח שלא יתרבו