13 תשובות
כנראה שכן
אכן
להסתכל כן אבל אם הוא ישים לב כנראה שאסית את המבט
מן הסתם
אנונימית
חח כן
כן, ואם יהיה לי מספיק אומץ אבוא לשאול אינסטגרם
כן
מידי פעם..
אני אסתכל כמה שניות ואז אנסה להיות בטלפון כדי להעמיד פנים שאני לא רוצה לדבר איתו כי כנראה אין לי סיכוי מראש אפילו להיות ידידה שלו
וזה כנל גם לגבי בנות
אבל אם הם פשוט עם לבוש מגניב אז אני כנראה אנסה לומר לה/לו שיש לו/לה סטייל מגניב תלוי עד כמה אני שמחה באותו רגע
ברור העין נמשכת
יכול להיות שאני אסתכל בקטנה אבל לא יותר מדי כדי לא להטריד אותו כי במילא אני לא אעשה עם זה כלום