8 תשובות
להיות נגד סדר פסח, מה?
בעד כי החיים ממשיכים עד כמה שזה נשמע עצוב אבל כן
אני לא חושב שכולם צריכים עכשיו לעצור את החיים שלהם ולהיות בעצב כי זה לא ממש יעזור לנו אין מה לעשות חוץ מלהתפלל ולעזור, מה שכן זה שלא שוכחים אותם כולם כולם מתפללים עליהם ומזכירים אותם, אפילו אנחנו שההורים שלי חרדים הם הזכירו אותם והתפללו בשבילם
אנונימי
למה שמישהו יהיה בעד זה?
יש אנשים תמימים שלא עשו כלום רע
שנלקחו מהבתים שלהם והם כבר 200 ימים בעזה שאלוהים יודע מה איתם
אנשים שיכלו היום לחגוג איתנו את הסדר
שיכלו לשבת עם המשפחות שלהם
זה דבר פשוט נורא
אנונימית
זה עצוב שיש עדיין חטופים וכל עם ישראל עדיין אבל לזה שזה קרה וקורה
אבל החיים בסופו של דבר עם כמה רע שזה נשמע ממשיכים ואי אפשר להספיק הכל ולעצור הכל
בשביל מה הדורות שלנו עברו שואה ודברים מזעזעים כדי שנשב פה ונמשיך להתאבל?
אני מאוד מאוד רוצה שהחטופים יחזרו הביתה וזה משהו שחשוב לכל עם ישראל אבל לכולם יש חיים אישיים בסופו של דבר וצריך להמשיך אותם
ברור שיש לכולם גם חיים והכול אבל
זה לא נראה לי פייר שאנחנו יושבים, צוחקים עם המשפחות שלנו
כשיש אנשים וילדים בעזה שהיו חולמים לחגוג הפסח הזה
אנונימית
עצוב שבחג החירות יש אנשים חטופים אבל אני לא חושב שהחטופים לא היו קוצים שהמשפחה שלהם תחגוג ובמקום תהיה בעצב וגם אותם חיילים שנהרגו לך עשו זאת כדי שתמשיכי ותחיי כרגיל ושהיה שיגרה בארץ
אנונימי
קשה