3 תשובות
יפה לך
3.8 זה נחמד
אני פעם סגרתי בטעות עם 2 אחוז רק..
3.8 זה נחמד
אני פעם סגרתי בטעות עם 2 אחוז רק..
שואל השאלה:
עדכון: בסוף סגרתי פיקדון ל4 שנים עם נקודת יציאה כל שנה עם ריבית של 3.8 אחוז
עדכון: בסוף סגרתי פיקדון ל4 שנים עם נקודת יציאה כל שנה עם ריבית של 3.8 אחוז
אם ככה אז לא כדאי לך בבנק
יש השקעות בסיכון נמוך שנותנות יותר אחוזים מהבנק, תבדקי את זה
בנקים נותנים רווחים מאד קטנים
@אני לא יועץ השקעות כמובן, את עושה מה שאת בוחרת על אחריותך
יש השקעות בסיכון נמוך שנותנות יותר אחוזים מהבנק, תבדקי את זה
בנקים נותנים רווחים מאד קטנים
@אני לא יועץ השקעות כמובן, את עושה מה שאת בוחרת על אחריותך
באותו הנושא: