11 תשובות
לא
אנונימית
מה זה הנורמה הזאת אצליכן נשים שהכל ברמזים. (לא בקטע שוביניסטי, פשוט מעריך את האלה האיכותיות שמדברות לעניין ולא חושבות שאנחנו הגברים יודעים כל מה שעובר לכם בראש רק לפי הפרצוף שאתן עושות או לפי המשפטים שאמורים להגיד משהו אחד אבל בעצם אומרים משהו אחר לגמרי)
אנונימי
שואל השאלה:
^^ ברה מזה קשןר
שואל השאלה:
וגם אתם רק אומרים כי בתכלס אם מישהי מתחילה איתכם ואומרת שהיא רןצה אותכם אז אתם אומרים שהיא ממש תלותית ושאין לה ערך עצמי
זה נורא כוללני, אני אישית לא חושב ככה זה למה שמתי דגש על זה שלא כולן ככה ושיש איכותיות בניכן. הלוואי עליי באמת חלום שלי למצוא מישהי שתהיה תלויה בי (כמובן שזה קצת טוקסיק) אבל להרגיש נאהב ברמה כזאת מבחורה זה וואו
אנונימי
שואל השאלה:
בהתחלה אתם אומרים ככה ואחרכך אתם משתעממים מ(over love) מנסיון.. חח
באותו הנושא: