7 תשובות
לא אחות שלי
יעני עומר שלי? עמית שלי?
כן זה טיפה מוזר
לא מוזר בכלל
זה לא כזה מוזר
לא מוזר
אם זאת חברה ממש טובה או חבר שלך אז לא. אם זה סתם ידיד או ידידה אז כן.
לא מוזר