8 תשובות
ז'
כיתה ז' (;
לא היה לי כל כך כיף מבחינה חברתית ביסודי.. הרגשתי לא שייכת.. ומכיתה ז' כשהכרתי מלא חברים חדשים הרגשתי יותר פתוחה ושמחה לקום כל בוקר לבית ספר 3;
אנונימית
כיתות א - ו
כיתה ח' השנה הכי טובה שהייתה לי אייאיי היו ימים
ח' d: