24 תשובות
ישנתי, אמא שלי לקחה אותי לממד חצי ישנה והתעוררתי רק שם
במלון באילת (שאלה בחמות?)
חצי ישנה כי הלכתי לישון שעה לפני
במיטה
6:30 בבוקר שמעתי אזעקה והלב שלי קפץ, הייתי בחרדות למשך חצי שעה, שמרתי שבת באותו יום ארור ונאלצתי להדליק את הטלפון כיוון ששאר המשפחה שלי הייתה מחוץ לבית והייתי רק עם אח שלי בבית.
6:30 בבוקר שמעתי אזעקה והלב שלי קפץ, הייתי בחרדות למשך חצי שעה, שמרתי שבת באותו יום ארור ונאלצתי להדליק את הטלפון כיוון ששאר המשפחה שלי הייתה מחוץ לבית והייתי רק עם אח שלי בבית.
אמא שלי העירה אותי ואמרה לי שיש אזעקות במרכז וכזה. אמרתי לעצמי, טוב זה עוד סבב עם החמאס האלה אני אחזור לישון קצת. קמתי ב10 פתחתי טלוויזיה ובום
ישנה במיטה
בחדר שלי עם הטלפון, ראיתי איזו שאלה בשעה 06:29: "למה יש אזעקות?" ואז לא הבנתי מה קורה ומשם פתאום התחיל גם אצלי אזעקות
בשישי שבת אצל משפחה בדרום על המזל
הלכתי לישון ב6 קמתי ב8 מאזעקות בירושלים
ישנתי, שעה לפני האזעקות אמרתי לעצמי שהלוואי שאתעורר מחר באיטליה ושהחיים יהיו שקטים
באמצע פורטנייט
כבר שאלת אותנו, פנינה רוזנבלום.
השתחררתי קצת פחות משבוע לפני הייתי אמורה לנסוע עם חברים לסיני והלכתי לישון באיזה חמש בבוקר כי אזרתי תיק כל הלילה חברה שלי התקשרה אליי בשש כדי לעזור לה לבחור מה לארוז ואז נרדמתי שוב באיזה 6:20 7 בבוקר אמא שלי מעירה אותי כי יש אזעקות ואז היום רק התדרדר הקפיצו אותי בערב למילואים(הייתי אזרחית אשכרה רק חמישה ימים) בשבת בערב כבר גיליתי שחברים טובים שלי מהבסיס נרצחו, ואז בנות שהיו איתי בטירונות והתחלתי לקבל התקפי חרדה לא נפסקים ולא הפסקתי להקיא ובגלל זה גם לא הגעתי למילואים ולקח לי יותר משלושה חודשים לחזור לעצמי ולהפסיק להקיא כל היום
אנונימית
בשמירה...
בקפריסין❤
במיטה התעוררתי מההתרעות של חמל ב6:30 ואז הדלקתי חדשות ואחרי איזה שתי דקות הייתה אזעקה
ישנתי וקמתי מאזעקות ב6:29
התגובות כאן קורעות לי את הלב...
לשאלה- במיטה ישנה. לקראת 5 הלכתי לישון הכי בכיף ברוגע ובמחשבה של
"מה כבר יכול לקרות'' ושעה וחצי אחרי אמא שלי מעירה אותי לסרט אימה
לשאלה- במיטה ישנה. לקראת 5 הלכתי לישון הכי בכיף ברוגע ובמחשבה של
"מה כבר יכול לקרות'' ושעה וחצי אחרי אמא שלי מעירה אותי לסרט אימה
ישנה עם חבר שלי אצלו
ההורים שלו העירו אותנו ורק אז שמענו את האזעקה
זה היה פשוט הלם לא יאמן
ההורים שלו העירו אותנו ורק אז שמענו את האזעקה
זה היה פשוט הלם לא יאמן
אנונימית
במדריד
נרדמתי על הספה בלילה באיזה 1 2 בבוקר
ופתאום 6 וחצי 7 אזעקות
ופתאום 6 וחצי 7 אזעקות
בול הלכתי לישון אחרי יציאה עם חברים ושעתיים בטלפון במיטה..עד שנרדמתי חצי שעה אחרי קמתי לראות האלה
בקרב נגד נארוטו. ברצינות בבית של סבתא שלי
רואה טלוויזיה, הייתי אמורה ללכת ב12 בבוקר לחברה אבל בסוף לא
באותו הנושא: