תשובה אחת
אם אתה לא מעוניין להתחסן, יחתימו אותך על טופס שמסיר אחריות מהצבא במקרה של סיבוכים.

זכותך לא להתחסן, אבל אולי שווה אז לפני הגיוס לדבר עם הרופאת משפחה ולדאוג להתחסן בחיסון טטנוס וחיסון נגד דלקת קרום המוח, תביא את האישור שהתחסנת ביום של הגיוס ונגמר הסיפור - ולא הייתי ממליצה להתגייס בלי לעשות חיסון טטנוס.. מתעסקים על יתדות, נוגעים בברזלים במהלך הטירונות ופשוט חבל על הסיכון.

יכולה להגיד שהתחסנתי בגיוס והייתי בסדר גמור חוץ מכאבים ביד שעברו אחרי כמה שעות, כמעט כמו בכל חיסון וככה היו רוב החברים שלי התחסנו.