7 תשובות
את משווה את הפונקציות של ישר i וישר ii
שואל השאלה:
את זה עשיתי יוצא ש איקס מינוס 2 אבל איך אני פתאום מעבירה את זה לy יענו למשוואה
אנונימית
את מציבה ומקבלת y והשיפוע זה 0 כי זה מקביל לציר הx
ואז את מציבה בנוסחה
y-y=m(x-x)
שואל השאלה:
לא הבנתי מה להציב ואיפה
אנונימית
מציבה את מינוס 2 באיקסים של הפונקציה
שואל השאלה:
יש מצב את מבין גם ביחס הדמיון
אנונימית
כן אני מבינה