5 תשובות
ממש לא, רק בי"ב!
אנחנו הלכנו למימדיון._.
יותר מדי סרטים...
שואל השאלה:
לא כל שנה אתם עושים תמסיבות סוף שנה המיוחדות עם המועדונים וזה?
לא כל שנה אתם עושים תמסיבות סוף שנה המיוחדות עם המועדונים וזה?
אנונימי
רק בכיתה י"ב יש את המסיבת סיום עם המועדונים והכול, לא בכול שנה!
באותו הנושא: