5 תשובות
לא, יותר יחידות יותר בונוסים בציון הסופי.
ואופציות באוניברסיטה.
אנונימי
שואל השאלה:
איזה סוג של בונוסים ? ומזאת אומרות מבחינת אופציות
אנונימית
כן
כן
זה באמת תלוי בהרבה דברים ואם את מרגישה כאילו זה יותר מדי ברור שאת יכולה לעשות 25 יחידות הכל תלוי באם את מרגישה בנוח עם המקצוע או לא