15 תשובות
משתמט זה מי שאין לו פטור ומסרב להתגייס
בואו נתקן
משתמט זה מישהו שהוציא פטור לא חוקי על בסיס לא אמיתי
מי שמסרב להתגייס נקרא עריק
משתמט זה מישהו שהוציא פטור לא חוקי על בסיס לא אמיתי
מי שמסרב להתגייס נקרא עריק
כל עוד יש לו פטור הגיוני ומקובל על שני המקרים אז לא אבל אם הוא סתם רצה לא להתגייס ולא לתרום אז כן הוא משתמט
שואל השאלה:
כולם קוראים לי משתמטת
אני דתייה ולא רוצה לעשות שירות לאומי
כולם קוראים לי משתמטת
אני דתייה ולא רוצה לעשות שירות לאומי
אנונימית
כי זו תכלס השתמטות. גם אני לא עשיתי צבא אבל כן עשיתי שירות לאומי. תתרמי לקהילה סביבך, החיים יחכו לך
גם אני דתי ו? אני מתגייס בגאווה ושמחה לצבא אם את לא רוצה להתגייס תעשי שירות לאומי ואם את לא רוצה לעשות שירות לאומי אז כן את משתמטת איזו סיבה יש לך לא לעשות שירות לאומי ? צבא אני יכול להבין אבל שירות לאומי למה שלא תעשי ?
שואל השאלה:
יש לו פטור
יש לו פטור
אנונימית
אם אין לו פטור אז כן
אנונימי
איפה ומתי כתוב שאסור לנשים להתגייס לצבא? מה זה השוביניזם הזה נשים יכולות להתגייס וכאלו שיכולות להגיע לתפקידים מובחרים הרי זה מבורך. שירות לאומי זה לא מטופש זה תורם ועוזר בתוחמים שונים שהם אזרחים ולא קשורים בהכרח לצבא עצם זה שאת אינך מוכנה לתורם בדרך כלשהיא למדינה הופכת אותך למשתמטת. ואין שום קשר בין זה שאני מתגייס לזה שאני דתי יש הרבה דתיים וחרדים בצבא לא להמציא בבקשה. ביום שאת תתגייסי או תתרמי תוכלי לדבר עד אז תהיי בשקט.
^אף אחד לא אוהב משתמטים לא פלא
תלוי בסיבה שבגללה הוא לא מגויס
שואל השאלה:
איך אתה דתי
אסור לנשים להתגייס לצבא
ושירות לאומי זה מטופש ולא באמת תורם ורק עולה למדינה כסף
איך אתה דתי
אסור לנשים להתגייס לצבא
ושירות לאומי זה מטופש ולא באמת תורם ורק עולה למדינה כסף
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו פתאום כולם שונאים אותי יאללה
עכשיו פתאום כולם שונאים אותי יאללה
אנונימית
חשיש לקשיש
https://www.hidabroot.org/question/277180
https://www.hidabroot.org/question/277180
אם הסיבה היא דתית, ממש לא, במיוחד בנות כי גדולי ישראל פסקו על שניהם יהרג ואל יעבור. מי שלא מקיים את החובות שלו לאלוקים, הוא זה שמשתמט.
אנונימי
באותו הנושא: