11 תשובות
לדעתי קרו או אדגר
לא, מה זה?
ואי משלא שחקנים טובים ממש
יש לי אבל אני לא משחק
כן זה כיף ממש
יש לי ודיינמייק הכי טוב
יש לי, 34 אלף גביעים
ברוק האהוב עליי