11 תשובות
לדעתי קרו או אדגר
לא, מה זה?
משחק^
לא
ואי משלא שחקנים טובים ממש
כן
יש לי אבל אני לא משחק
כן זה כיף ממש
יש לי ודיינמייק הכי טוב
יש לי, 34 אלף גביעים
ברוק האהוב עליי
ברוק האהוב עליי
באותו הנושא: