7 תשובות
אני גם אהבלה שלא לומדת ויש לי מחר מבחן!
חחח לי יש מחר מתכונת
תזיזי את התnת שלך ותתחילי ללמוד או שלא יהיה לך עתיד כי הציונים שלך יהיו גרועים ולא יהיה לך כסף ועבודה!!!!!
מקווה שעזרתי:)
מקווה שעזרתי:)
אנונימית
תחשבי על הציון אחר כך!
גם לי אין חחח
לכי תלמדי את לא תתחרטע גוו אנונימית גוו
לכי ללמוד ילדה
באותו הנושא: