2 תשובות
בהודאה שנשלחה לי נכתב: "השתתפותך במחנה הקיץ, שלב המיון האחרון, תיקבע על פי כלל הנתונים שיהיו בידינו."
זה אומר שהם משקללים את המבחן, העבודה והראיון ורק אחר כך יגידו לנו האם עברנו את השלב
מתי קיבלת תשובה?
באיזו אוניברסיאה נבחנת?

אני מחכה בקוצר רוח לתשובה וממש לחוץ, אני לא בטוח בכלל שאעבור