10 תשובות
כן רואים שאתה ב3 יחידות.
זה 50 50 הבגרות והמגן.
מקווה שאתה יודע לעשות ממוצע.
זה 50 50 הבגרות והמגן.
מקווה שאתה יודע לעשות ממוצע.
^ יש לך את זה ביותר מתנשא?
אנונימית
ברור.
שלומות, קודם כל ללא זילזול אך אפשר לראות שהינך 3 יחידות במתמטיקה.
הציון בגרות במתמטיקה מתחלק 50% מגן ו50% ציון הבחינה עצמה.
בהצלחה! (מקווה שאתה יודע לעשות חישוב שכל ילד בגן יודע...).
שלומות, קודם כל ללא זילזול אך אפשר לראות שהינך 3 יחידות במתמטיקה.
הציון בגרות במתמטיקה מתחלק 50% מגן ו50% ציון הבחינה עצמה.
בהצלחה! (מקווה שאתה יודע לעשות חישוב שכל ילד בגן יודע...).
אני 3 יחידות והוצאתי 100 בכל הבגרויות מתחננים ממני שאני אעלה ל4 כי יש לי את היכולות אבל אני לא רוצה
אל תעשה מכל מי שב3 יחידות דביל כי אנחנו לא
הקדוש ברוך הוא הוא המלך
חס וחלילה.
חס וחלילה.
עכשיו אני סתם סקרנית
למה אתה ב3?
למה אתה ב3?
אין לי כוח לעשות 4
למה
אם אתה מקבל 100 אז לא צריך כוח חוץ מזה שווה את זה כי אפשר לעשות 3 בכיתה ז
כאילו זה לא שווה את זה
אם אתה מקבל 100 אז לא צריך כוח חוץ מזה שווה את זה כי אפשר לעשות 3 בכיתה ז
כאילו זה לא שווה את זה
אני כבר בכיתה יב מסיימת חודש הבא
באותו הנושא: