8 תשובות
למה מביך?
זה לא שטייץ זה פחות מכבד
זה לא שטייץ זה פחות מכבד
כן גם אני באתי עם טייץ
כן בטח
גם לי יש ספורט אבל פה הכל הפוך כולם בטייץ אני בגינס אמאלה
לא מביך, פשוט בדרך כלל מבקשים לבוא עם ג'ינסים או מכנסיים בצבע כהה בשביל האחידות.
כן
זה לא שזה מכבד פחות
זה לא שזה מכבד פחות
שואל השאלה:
טייץ וחולצה לבנה
טייץ וחולצה לבנה
כן גם אני באתי עם טייץ
באותו הנושא: