8 תשובות
למה מביך?
זה לא שטייץ זה פחות מכבד
כן גם אני באתי עם טייץ
גם לי יש ספורט אבל פה הכל הפוך כולם בטייץ אני בגינס אמאלה
לא מביך, פשוט בדרך כלל מבקשים לבוא עם ג'ינסים או מכנסיים בצבע כהה בשביל האחידות.
thv
כן
זה לא שזה מכבד פחות
שואל השאלה:
טייץ וחולצה לבנה
כן גם אני באתי עם טייץ