4 תשובות
שואל השאלה:
לא הקטע פה שאני סטרייט והומו בא אלי >~<
לא הקטע פה שאני סטרייט והומו בא אלי >~<
זה קשה.. מאוד.. לחשוב שאני פוגעת בו ואני ממש לא רוצה.. אבל אי אפשר להשלות אנשים, צריך להגיד להם את האמת למרות שהיא קשה וכואבת.
את חייבת להגיד לו לא עכשיו לפני שזה יהיה מאוחר מדיי והוא יפגע עוד יותר.. אבל את יכולה להגיד לו שזה "לא" לבינתיים ושאת לא יודעת מה תרגישי אחר כך..
קשה מאוד... אבל זה יותר טוב להגיד ישר מאשר לחכות ולחכות ואז להגיד כשזה הרבה יותר כואב!
באותו הנושא: