7 תשובות
לא נראלי שיכניסו הם עדיין לא מיומנים מספיק בשביל להיכנס לדבר גדול כזה רק אחרי המון אימונים מכניסים אותם
שואל השאלה:
בוודאות ? גם אם הם בסוף של ההכשרה ?
סיירת נח"ל
אנונימית
בשבוע הראשון של המלחמה הכניסו את כולם כי לר הייתה ברירה עד שכל כוחות המילואים הגיעו כיום חזרו לנוהל רגיל ככה שמי שלא סיים הכשרה לא נכנס
שואל השאלה:
סגור אחותי
ונראה לך שלא יהיה עוצר יציאות אז ?
תודה רבה !
אנונימית
לא הם לא נכנסים
בתמרון הקרקעי נכנסו.
אפילו לוחמים בגדודים רגילים נכנסו לעזה כשצריך.
כמובן שזה קרה רק לקראת סוף האימון המתקדם, כשהם צברו ניסיון.
שואל השאלה:
וחושב שעכשיו עם המצב ברפיח יכנסו גם ?
אנונימית