5 תשובות
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
המלצה- אל תעשי שמות שמתחרזים
ואל תעשי שם משפחה ישראלי
נניח, לורן ואלי
ואל תעשי שם משפחה ישראלי
נניח, לורן ואלי
גרטל וריטל
כי זה סתם מוזר ומגוחך.
זה כמו בספרים של ילדים קטנים, זה לא כמו בחיים האמיתיים.
זה כמו בספרים של ילדים קטנים, זה לא כמו בחיים האמיתיים.
שואל השאלה:
נראה אני הילך עם נטע ושקד ואני אתן להם שם משפחה אחר
נראה אני הילך עם נטע ושקד ואני אתן להם שם משפחה אחר
אנונימית
באותו הנושא: