5 תשובות
הלוז לא מעודכן כבר חודשים
כי התחבורה בארץ על הפנים
שואל השאלה:
איזה עצבים אין לי כוח, זה או שהאוטובוס מקדים באיזה חמש דקות או מאחר ב20 דקות
איזה עצבים אין לי כוח, זה או שהאוטובוס מקדים באיזה חמש דקות או מאחר ב20 דקות
אנונימית
כי בהתחלה זה לא היה מעודכן
שואל השאלה:
^אבל עדיין, יותר מחצי שעה לחכות לאוטובוס? זה נראה למישהו נורמאלי? וחוץ מזה מה זה לא מעודכן, אין סיבה שזה יעלה ב12 דקות ככה, מילא אם זה היה כמה דקות אבל בכמעט רבע שעה?
^אבל עדיין, יותר מחצי שעה לחכות לאוטובוס? זה נראה למישהו נורמאלי? וחוץ מזה מה זה לא מעודכן, אין סיבה שזה יעלה ב12 דקות ככה, מילא אם זה היה כמה דקות אבל בכמעט רבע שעה?
אנונימית
באותו הנושא: