14 תשובות
לא
כן זה חמוד אבל אפשר במקום לכתוב "מה קרה אני תמיד פה" זה פי 10 יוצר יפה
לאא
לא אבל יכול להיות שהיא סתם אוהבת את השיר הזה
לאלא זה ממש חמוד ונחמד מצדך
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא? ^^^^^^
למה לא? ^^^^^^
אנונימי
לא קשור שאתה גבר גם לאקס שלי שהוא הוא היה שם משהו עצוב שאלתי
שואל השאלה:
אממ אוקי..
ושמע אתה די צודק לאף אחד כמעט לא אכפת מזה אלא אם כן זה חבר ממש טוב או משהי שמאוהבת בך ^^
אממ אוקי..
ושמע אתה די צודק לאף אחד כמעט לא אכפת מזה אלא אם כן זה חבר ממש טוב או משהי שמאוהבת בך ^^
אנונימי
שואל השאלה:
כן.. מבין אותך לרוב אף אחד לא בודק מה קורה עם הגברים ורק עם בנות בודקים וזה :(
כן.. מבין אותך לרוב אף אחד לא בודק מה קורה עם הגברים ורק עם בנות בודקים וזה :(
אנונימי
שואל השאלה:
כן... אני משתתף בצערך על החברים האלה וכן נקווה שיום אחד יבינו גם גברים שלא בתקופה טובה ולא רק בנות .
כן... אני משתתף בצערך על החברים האלה וכן נקווה שיום אחד יבינו גם גברים שלא בתקופה טובה ולא רק בנות .
אנונימי
שואל השאלה:
לא אבל אנחנו חברים טובים זה לא שאנחנו לא מדברים או משהו ^
לא אבל אנחנו חברים טובים זה לא שאנחנו לא מדברים או משהו ^
אנונימי
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימי