7 תשובות
שואל השאלה:
אין לי גם ככה עם מי להסתובב כי החברים שלי פותחים דוכן כזה מחוץ למתחם מהמקום שאני אמור לשמור עליו יחסית קרוב לבמה
אין לי גם ככה עם מי להסתובב כי החברים שלי פותחים דוכן כזה מחוץ למתחם מהמקום שאני אמור לשמור עליו יחסית קרוב לבמה
אנונימי
^ גם ככה זה לא יהיה כמו כל יום העצמאות ברוב המקומות ביטלו הרבה דברים בגלל החטופים
שואל השאלה:
בעיר שלי חוגגים רגיל.
יעני הכל כמו שנה שעברה רק עם יותר תפאורה וזמרים אבל בלי זיקוקים
בעיר שלי חוגגים רגיל.
יעני הכל כמו שנה שעברה רק עם יותר תפאורה וזמרים אבל בלי זיקוקים
אנונימי
האמת שאם אתה עובד עם חברים שלך זה יכול להיות כיף.
אבל גם אם אין לך חברים להסתובב איתם לפעמים זה כיף סתם להיות לבד בבית ולא לעשות כלום באווירה של יום העצמאות
אבל גם אם אין לך חברים להסתובב איתם לפעמים זה כיף סתם להיות לבד בבית ולא לעשות כלום באווירה של יום העצמאות
נעע זה לא שווה את זה.
זה לא הרבה שקל לשעה ותפספס את הכיף של יום העצמאות
זה לא הרבה שקל לשעה ותפספס את הכיף של יום העצמאות
כן ברור
כן
באותו הנושא: