4 תשובות
שואל השאלה:
אני פשוט אקום מאוחר בעזרת ה' ואתקלח, אחפוף, אייבש את השיער ואקח את הזמן ואגיע לבית ספר רק באיזה 10 בעזרת ה'
אני פשוט אקום מאוחר בעזרת ה' ואתקלח, אחפוף, אייבש את השיער ואקח את הזמן ואגיע לבית ספר רק באיזה 10 בעזרת ה'
אנונימית
לפעמים עדיף לישון מאשר להיות בשיעור שאת לא עודה בו כלום
אם את לא בתיכון אז כן תבואי רק למתמטיקה
תמיד עדיף לא להבריז, תגיעי בזמן
באותו הנושא: