8 תשובות
אם* אם לא נכשלת בעברית אני ביצה
אתה לא חכם
אני ממש שואלת את עצמי איך נכשלים ב 3 יחל
תתעלם מהתגובות הלא מכבדות מעליי
באיזה כיתה קיבלת במגן 30 וכמה קיבלת במגן בשנה האחרת?
^זאת ששאלה איך נכשלים ב3 יחידות אני נכשלתי בבגרות האחרונה קיבלתי 35 בלחץ הביאו לי מגן 55 כי המורה התחשב קצת ואז סופי היה לי 55 מכל השנים
כנראה לא השקעתי מספיק או שעבר עליי משהו אבל זה לא מעיד על זה שבן אדם טיפש, אחרי שסיימתי בית ספר וצבא ניגשתי לשפר לבגרות של 4 יחידות בפחד ובחרדות ועברתי ,עשיתי את הלא יאומן מבחינתי
אנונימית
שואל השאלה:
אני שם על כולכם קצוץ יש לי בבית ספר מורה גרועה במתמטיקה מרוב שהיא גרועה היא לא מלמדת והתחלנו ללמוד אנליטית לפני חודש כל השכבה נכשלת
שואל השאלה:
המגנוק123 עם אתה לא חמ|ר אני לא חכם
שואל השאלה:
קיבלתי שנה של יא 96 מגן עכשיו החליפו לנו מורה אז ניהיה קשה בגלל המלחמה התחילו עם החומר רק חודש שעבר וזה אנליטית ומעגל