6 תשובות
שואל השאלה:
דיי
שואל השאלה:
אמאלהלהלה לאא
האנימציה גרועה, נורא קלשיאתי. או כמו שאור בוטבול היה אומר "לקבל בעיטה לביצים"
לא, אין. בכללי זאת לא סדרה טובה.
שואל השאלה:
^ זה סדרה טובה
שואל השאלה:
תןב