35 תשובות
אין דבר כזה "מותר" מתי שהתגברת לגמרי ומרגיש לך נכון
מותר ץמיד אין חוקים אבל עדיך שלא מכבוד בסיסי שיש לכל בן אדם לחכות עם זה ואם בא לך לתת לו עוד הזמנות
אנונימי
כן
שואל השאלה:
כן אבל זה נראה לא טוב ולא מכבד את האקס לא?
כן אבל זה נראה לא טוב ולא מכבד את האקס לא?
אנונימית
כן כנסי לזוגיות מתי שאת מרגישה שנכון
זכותך לעבור הלאה, הוא צריך להתמודד, זה לא שהוא ימצא עוד מישהי בעתיד
אל תתקעי תצמך בשביל אחרים
אל תתקעי תצמך בשביל אחרים
שואל השאלה:
עוד הזדמנות למי? אני רוצה לכבד השאלה כמה זמן כדי שזה יראה בסדר
עוד הזדמנות למי? אני רוצה לכבד השאלה כמה זמן כדי שזה יראה בסדר
אנונימית
זה משתנה מאדם לאדם, תעשי מה שאת רוצה בלי לחשוב על זה.
באותה מידה גם הוא כנראה היה עושה את זה אם הייתה לו הזדמנות, כי המטרה בחיים היא להמשיך
באותה מידה גם הוא כנראה היה עושה את זה אם הייתה לו הזדמנות, כי המטרה בחיים היא להמשיך
שואל השאלה:
אני לא תוקעת את עצמי בשבילו פשוט זה לא נראה מוזר שאנשים יודעים שלפני שניה הייתי איתו ועכשיו אהיה עם מישהו אחר? עדיף להסתיר?
אני לא תוקעת את עצמי בשבילו פשוט זה לא נראה מוזר שאנשים יודעים שלפני שניה הייתי איתו ועכשיו אהיה עם מישהו אחר? עדיף להסתיר?
אנונימית
עוד הזדמנות לאקס אם זה מרגיש לך נכון או עוד הזמנות לזוגיות (אני הייתי האנונימי הראשון)
שואל השאלה:
טוב צודקת תודה❤
טוב צודקת תודה❤
אנונימית
מותר מתי שבא לך מתי שמרגיש לך נכון ועזבי אותך כבוד לבן אדם שהיית איתו, עבר לך? את מרגישה שלמה אחרי הפרידה? גם אם זה אחרי יום את יכולה פתאום למצוא את אהבת חייך תעשי מה שבא לך בקשרים שלך.
שואל השאלה:
תכלס נכון אני לא חייבת לו כלום:)
תכלס נכון אני לא חייבת לו כלום:)
אנונימית
ברור שזה לא מכבד את האקס את יודעת איך בכיתי כשהוא עקב אחרי מתאיים בנות יומיים אחרי הפרידה וואי
אז בשביל שהוא לא יפגע היא תפספס את האהבה שלה? ומה אם זה האהבה שתשנה לה את החיים? אז קצת יכאב לו יעבור לו יש סיבה שהם נפרדים וגם אם זה בטוב כל עוד הם נפרדו היא לא חייבת לו כלום ושום דבר.^
שואל השאלה:
בדיוק מזה נמנעת:(
אבל לשלי אין דרך לדעת ואני לא עושה את זה פומבי
בדיוק מזה נמנעת:(
אבל לשלי אין דרך לדעת ואני לא עושה את זה פומבי
אנונימית
^^ חיים קודם קודם תקראי את התגובה הראשונה שלי ואז תגידי את זה
גם אם יש לו דרך לדעת, וגם אם את תעשי את זה בפומבי זה לא העסק של אף אחד , זה העניינים שלך בלבד. תזכרי את זה זה החופש שלך זה הבחירה שלך שאף אחד לא ילחץ עלייך.^^
שואלת השאלה האמת שאני בן חחח
מתי שזה מרגיש לך נכון, אין דבר כזה "מתי נכון" או "מתאים".
מתי שאת מרגישה ושזה נכון, ושאת מוכנה לזה וכמובן אחרי שהתגברת על האקס
מתי שאת מרגישה מוכנה ושאת יכולה להתחיל אחת חדשה
מותר מתי שאת מרגישה מוכנה שלא סתם תפגעי באחד אחר,התגברת אין בעיה את לא חייבת לו כלום(מקווה שנגמר יפה
בתכלס זה נכון שמתי שאת מתגברת עליו ואת לא חייבת לו כלום אבל בואי תחשבי שהוא היה נכנס לזוגיות עכשיו זה פשוט לא מכבד אותך ואת הקשר שהיה לכם אז בגלל שאף אחד לא עונה לך תשובה נורמלית אחרי חודשיים שלושה כזה זה סבבה להיכנס לזוגיות רצינית חדשה כזה תלוי כמה זמן הייתם ביחד
אנונימית
מתי שאת מרגישה שנכון לך ושעברת תהליך של למידה מהאקס הקודם , שינית את מה שהיית צריכה לשנות (במידה והיה מה לשנות!) ולמדת לפעם הבאה. אז זה הזמן הכי מומלץ להיות עם מישהו אחר
כמובן שאני (וספציפית אני) מחכה לפחות חודש אם זה אקס רציני.
אבל את תחכי למה שנכון לך ולמתי שאת אומרת "זהו אני מוכנה לצאת שוב לדייט"
כמובן שאני (וספציפית אני) מחכה לפחות חודש אם זה אקס רציני.
אבל את תחכי למה שנכון לך ולמתי שאת אומרת "זהו אני מוכנה לצאת שוב לדייט"
אני אחרי חודש התחלתי קשר
מפרידה של זוגיות של שנה
אני בהתחלה לא התגברתי בכלל ונכנסתי לקשר כדי להשכיח את זה
אבל עכשיו זה כבר לא ככה
זה תלוי ברמת החיבור שלך לאדם שהיית איתו, ומה שעוזר לך לעבור הלאה
מפרידה של זוגיות של שנה
אני בהתחלה לא התגברתי בכלל ונכנסתי לקשר כדי להשכיח את זה
אבל עכשיו זה כבר לא ככה
זה תלוי ברמת החיבור שלך לאדם שהיית איתו, ומה שעוזר לך לעבור הלאה
אנונימית
אין חוק מסויים אבל כמובן שלא יום אחרי פרידה נכנסים לזוגיות.
דקה אחרי הפרידה
זה לא בסדר את משתמשת בבן אדם ויכולה לפגוע בו נתו כדי לעזו לעצמך?^^^
מתי שבאלך
פשוט שיהיה ברור כנראה כולם יחשבו שאם נכנסת לזוגיות *ימים* אחרי פרידה יחשבו שהוא מישהו שהיית איתן או לפחות דיברת איתו בזמן שהיית בזוגיות
אבל אם לא אכפת לך אז זה לא באמת משנה בכללי שימי ז על כולם :)
פשוט שיהיה ברור כנראה כולם יחשבו שאם נכנסת לזוגיות *ימים* אחרי פרידה יחשבו שהוא מישהו שהיית איתן או לפחות דיברת איתו בזמן שהיית בזוגיות
אבל אם לא אכפת לך אז זה לא באמת משנה בכללי שימי ז על כולם :)
מתי שבאלך
לא מכבד זו רק אמירה
את כבר לא חייבת לאקס שלך דין וחשבון
לא מכבד זו רק אמירה
את כבר לא חייבת לאקס שלך דין וחשבון
אין מותר לא מותר מתי שאתה התגברת ומתי שמרגיש לך נכון להיות בקשר חדש
עדיף שלא
תיאורטית את יכולה.. למרות שהייתי אומר לך שלא כדאי ממקום של כבוד לבנאדם השני וגם אני אישית אחרי כל מערכת יחסים לא התגברתי תוך כמה ימים אבל אם את התגברת לגמרי תוך כמה ימים, מי אני שאומר לך מה לעשות חחח
מותר תמיד, כי אין מחוייבות יותר
אבל זה לא מכבד אם זה אחרי קצת זמן
אבל זה לא מכבד אם זה אחרי קצת זמן