7 תשובות
לא מוצא
שואל השאלה:
זה בשביל חבר לא בשבילי
זה בשביל חבר לא בשבילי
אנונימי
לא *צריך* להשיג חברה בגיל 14 אבל זה כן נחמד להיות אהובים ואוהבים בכל גיל כי זה מרפא ולא מזיק (לרוב)
אי סיבות לזה
לדעתי זה דבר מטומטם ומיותר
לדעתי זה דבר מטומטם ומיותר
אנשים אולי מרגישים בודדים גם לי אין מושג
אין סיבות
זוגיות בגילאים האלה חסרת טעם
באותו הנושא: