התחברות
הרשמה
חייב בgta הרגיל בשביל להוריד את הgta online
10 במאי 2024, 21:36
3 תשובות
אתה חייב לקנות gta בשביל שיהיה לך גם את הסטורי ליין וגם את האונליין
זה בא ביחד זה לא 2 משחקים נפרדים
s
shetefdam
בגיטיאי יש אונליין פשוט צריך אינטרנט אם אתה באקסבוקס צריך לקנות אינטרנט בקונסולה
ד
דניאל(;
זה בא ביחד לא?
האונליין פשוט חלק מהמשחק
Y
Yesterday