התחברות הרשמה

יש פה משהי שעובדת/עבדה בללין וממליצה/לא ממליצה?(גם בנים)

12 במאי 2024, 09:26
התייעצות    
תשובה אחת
אין לבנים..
א
אנונימית מלוד
באותו הנושא:
מאיזה גיל מקבלים עובדות בללין?
מישהי פה עובדת/עבדה פעם בS.wear ?
על איזה קרמים אתם ממליצים בללין?
מישהו פה פעם עבד בללין?
כמה עובדת בללין מקבלת לשעה ?
יש כאן בנות שעובדות בללין? או שיודעות?
יש פה מישהי שעובדת בללין?
להתחיל עם מישהי בקניון זה לגיטימי? עם מלצרית נגיד באיזה מסעדה או בחורה שעובדת בללין או משהו
יש כאן מישהי שעובדת בללין ?
מישהו עבד פעם בללין? איך העבודה וכמה מקבלים?
עבודה בללין קשה? משיהי פה עבד/ה פעם?