8 תשובות
נפגשתם?
אין מה למהר עם שינה משותפת. אם זה משהו שאת לא מעוניינת בו/מרגישה בנוח אל תסכימי.
אם לא נפגשתם עדיין רגיל אל תפגשו ללישון..
קודם תכירו
קודם תכירו
אל תתני לו לבוא לישון אצלך את כנראה תתחרטי על זה אם את לא מספיק אוהבת אותו
שואל השאלה:
אנחנו נפגשנו פעמיים
אנחנו נפגשנו פעמיים
את רוצה את זה? זה מה שחשוב אם התשובה היא לא אז תאמרי שלא כרגע
שואל השאלה:
הוא רוצה גם בלי שום קשר לבוא אליי הביתה ואני עדיין לא מרגישה בנוח שיבוא , מה אומרים?
הוא רוצה גם בלי שום קשר לבוא אליי הביתה ואני עדיין לא מרגישה בנוח שיבוא , מה אומרים?
אם את לא בנוח עם זה אז זה פשוט לא, תגידי לו בנימוס שאת לא מרגישה בנוח עם זה והכל טוב
באותו הנושא: