17 תשובות
תחשבי על זה ככה מקסימום להכשל ומועד ב
שואל השאלה:
אין מועד ב ,יש את זה רק פעם בשנה
אין מועד ב ,יש את זה רק פעם בשנה
אנונימית
גם אני באותו מצב אני בי''ב ורוצה לסיים עם זה הכי טוב שאפשר ואני מתחיל מחר ללמוד. בגדול מה שאני הולך לעשות וממליץ זה להתחיל בקליל ביוטיוב לצפות בחומר שיש שם לבגרות ואז לעבור מהר על קורס שיש בקמפוס il ולפתור תרגילים שם רק הדבר הזה מכסה כבר 75 אחוז מהחומר והציון והשאר פשוט לתרגל מבגרויות
וואי מבין אותך לגמרי אני בלחץ אטומי, היה לנו לאחרונה מתכונת שהלך לי בה יחסית לא טוב בפרק של מבנה נתונים, אבל תראי כמה זמן יש לנו, זה הזמן לתרגל ולחרושש
שואל השאלה:
וואי אני שונאת מבני נתונים
תכנות מונחה עצצים זה אהבה
וואי אני שונאת מבני נתונים
תכנות מונחה עצצים זה אהבה
אנונימית
יואו אני בדיוק הפוך, תמע זה מפחיד אותי איפה את מוצאת חומר לזה? מאיפה בכלל מתחילים ללמוד? כל המחלקות האלה שהם מבקשים ללמוד והפעולות זה פשוט סלט אחד גדול
שואל השאלה:
לא יודעת מאז ומתמיד היה לי קל . יש לנו 2 מורים למדעי המחשב אחת לבני נתונים ואחד לתכנות מונחה עצמים .יכולה להגיד שהמורה לתמ"ע באמת חמוד רצח וכששואלים אותו שאלה לוקח לו שעה לענות עליה כי הוא חופר רצח אז אולי בגלל זה.
נגיד במתכונת האחרונה עשיתי 2 שאלות מתמ"ע ואחת ממבני נתונים ,הלוואי שהיה אפשר לוותר על מבני נתונים שונאת תור שונאת שרשראות במיוחד רקורסיה
לא יודעת מאז ומתמיד היה לי קל . יש לנו 2 מורים למדעי המחשב אחת לבני נתונים ואחד לתכנות מונחה עצמים .יכולה להגיד שהמורה לתמ"ע באמת חמוד רצח וכששואלים אותו שאלה לוקח לו שעה לענות עליה כי הוא חופר רצח אז אולי בגלל זה.
נגיד במתכונת האחרונה עשיתי 2 שאלות מתמ"ע ואחת ממבני נתונים ,הלוואי שהיה אפשר לוותר על מבני נתונים שונאת תור שונאת שרשראות במיוחד רקורסיה
אנונימית
שואל השאלה:
איזה מחלקות מבקשים ללמוד? לא הבנתי את הכוונה
איזה מחלקות מבקשים ללמוד? לא הבנתי את הכוונה
אנונימית
מה כל הקטע של מחלקות הרבה יותר קל ממבני נתונים
או שפשוט לנו במתכונת דפקו מבני נתונים קשים
או שפשוט לנו במתכונת דפקו מבני נתונים קשים
שואל השאלה:
^נכון , אבל תאמת ששאר הכיתה שלי מעדיפים מבני נתונים
לא מבינים עיניין....
^נכון , אבל תאמת ששאר הכיתה שלי מעדיפים מבני נתונים
לא מבינים עיניין....
אנונימית
האמת שאני בונה על מודלים ואז שאלה אחת מבני נתונים
שואל השאלה:
אתם לומדים גם תכנות מונחה עצמים וגם מודלים? לא הגיוני
אתם לומדים גם תכנות מונחה עצמים וגם מודלים? לא הגיוני
אנונימית
אה לאלא אנחנו לומדים רק מודלים התכוונתי למחלקות כאילו ביסודות בפרק ראשון
שואל השאלה:
^ אהה
החלק הראשון קל לכולם
^ אהה
החלק הראשון קל לכולם
אנונימית
אתם זכיתם כנראה למורים טובים בתמע שלנו עשו לנו את החיים קשים בזה עוד מכיתה י' כשהתחילו ללמד מחלקות. אני מתכוון שיש שאלות בתמע בבגרות באורך של עמוד שלם ויותר שנותנים שם כותרת של מחלקות וצריך להכין הכל זה נראה מפחיד
שואל השאלה:
במבני נתונים נשרפים לי תאים במוח מלנסות להבין את הדרך פתרון לעומת תמע שכמעט כל התרגילים אותו הדבר אז זה רק להבין את העיקרון
במבני נתונים נשרפים לי תאים במוח מלנסות להבין את הדרך פתרון לעומת תמע שכמעט כל התרגילים אותו הדבר אז זה רק להבין את העיקרון
אנונימית
תשנני פונקציות שימושיות במבני נתונים בדרך כלל הם חוסכים המון זמן זה באמת תרגילי מחשבה בחלק הזה