5 תשובות
אני נשארת בבית
מרגיש לי מוזר לחגוג את החג הזה השנה
מרגיש לי מוזר לחגוג את החג הזה השנה
יוצאים
בעיר שלי לא עושים כלום אז אני נשארת בבית
עובדת
150%
150%
יוצאים
אנונימי
באותו הנושא: