13 תשובות
כן
כן
יאפ
כן
שואל השאלה:
וסתם התרחקתם או שהיה משהו?
וסתם התרחקתם או שהיה משהו?
אנונימית
התחיל להתנהג מגעיל כלפיי וזה לא היה שווה את הזמן שלי
התרחקנו ככל שעבר הזמן, לא היה ריב
שואל השאלה:
גם לי זה קרה ^^
גם לי זה קרה ^^
אנונימית
כן
כן
ריחוק ממש גדול אבל עדיין לא ניתוק
פשוט התרחקתי מכולם
כן מדגברים על זה
באותו הנושא: