4 תשובות
כן, מה זה הפער המטורף הזה
אם לוקחים את הציון הגבוה מבניהם אז כן מה אכפת לך תנסי
אנונימית
שואל השאלה:
זה עד כדי כך משנה? כאילו נגיד אני לא יעשה חוזר זה יהיה בסדר או גרוע גרוע?
זה עד כדי כך משנה? כאילו נגיד אני לא יעשה חוזר זה יהיה בסדר או גרוע גרוע?
אני חושבת כל עוד אפשר לשפר תנסי ולכי על זה
על מה תפסידי
גרוע זה לא אבל את יכולה לשפר מה רע
על מה תפסידי
גרוע זה לא אבל את יכולה לשפר מה רע
באותו הנושא: