4 תשובות
כן זה חדש ומבאס
שואל השאלה:
זה היה מטעם העיריה כאילו?
הוא לא אבל בערבים הוא הופך למסיבת רחוב ענקית עם אלכוהול והרבה
לא רצו שיהיה בלאגן