4 תשובות
שואל השאלה:
התכוונתי למים ומשהו לנשנש
התכוונתי למים ומשהו לנשנש
אנונימית
שואל השאלה:
כן? אבל זה בבית שלהם
חשבתי לקחת רק טלפון
כן? אבל זה בבית שלהם
חשבתי לקחת רק טלפון
אנונימית
להבין שזה עניין של ניסיון. את תראי תוך דקות ספורות שכבר את רגועה ומלאת ביטחון.
טיפ נוסף: לקחת איתך מים ומשהו לנשנש
טיפ נוסף: לקחת איתך מים ומשהו לנשנש
תמיד כדאי לקחת איתך. כי נגיד אני לפעמים נגעלת לאכול בבתים של אחרים או שאם הם לא מציעים וכו.
באותו הנושא: