4 תשובות
שואל השאלה:
התכוונתי למים ומשהו לנשנש
אנונימית
שואל השאלה:
כן? אבל זה בבית שלהם
חשבתי לקחת רק טלפון
אנונימית
להבין שזה עניין של ניסיון. את תראי תוך דקות ספורות שכבר את רגועה ומלאת ביטחון.
טיפ נוסף: לקחת איתך מים ומשהו לנשנש
תמיד כדאי לקחת איתך. כי נגיד אני לפעמים נגעלת לאכול בבתים של אחרים או שאם הם לא מציעים וכו.