26 תשובות
עובדים על הדימוי גוף והדימוי העצמי שלך
זה מעלה את הביטחון ואת האהבה העצמית (:
זה מעלה את הביטחון ואת האהבה העצמית (:
אני בטוחה שאת מהממת
שואל השאלה:
זה ברור אבל השאלה היא איך עושים את זה^^
זה ברור אבל השאלה היא איך עושים את זה^^
אנונימית
אהובה אחת.
אתחיל מזה.
זה מתחיל מאהבה עצמית.
תמיד מחפשים באנשים את היופי הזה, איך הם נראים ותמיד מקנאים במבנה גוף שלהם או בפנים חלקות שיש להם.
אבל אף אחד לא מושלם, זה שתסתכלי על אנשים אחרים לא יעזור לך בכלום, חוץ מזה שזה יוריד לך את הביטחון ואת תנסי להיות אנשים שאת לא.
אם יש משהו שעזר לי לבנות את הביטחון העצמי זה ללכת כל בוקר למראה, לומר משהו חיובי שאני נראת בו טוב/ משהו טוב בעצמי, ולאט לאט זה בנה לי את הביטחון.
ונ"ב את יפה כמו שאת.
את לא מכוערת.
אתחיל מזה.
זה מתחיל מאהבה עצמית.
תמיד מחפשים באנשים את היופי הזה, איך הם נראים ותמיד מקנאים במבנה גוף שלהם או בפנים חלקות שיש להם.
אבל אף אחד לא מושלם, זה שתסתכלי על אנשים אחרים לא יעזור לך בכלום, חוץ מזה שזה יוריד לך את הביטחון ואת תנסי להיות אנשים שאת לא.
אם יש משהו שעזר לי לבנות את הביטחון העצמי זה ללכת כל בוקר למראה, לומר משהו חיובי שאני נראת בו טוב/ משהו טוב בעצמי, ולאט לאט זה בנה לי את הביטחון.
ונ"ב את יפה כמו שאת.
את לא מכוערת.
דבק ראשון קבלי את עצמך כמו שנבריאץ ואל תחפשי בעיות בעצמך אהי יכולה להגיד לך שלי לקח זנן אבל בזמן האחרון אני נכנסתי יותר לכושר ולחיטוב ואני לא הולכת לחדר כושר הכוח מהבית ואני גם למדתי איך לעצב לעצמי את השיער בצורה נדירה )אני מתןלתלת( ואני ממש אוהבת את איך שאני נראית ועצם הידיעה שאני משקיעה בעצמי עושה אותי יותר מאושרת וחוץ מזה תמיד יהיה משיהו שיחשוב שמישהו אחר יפה והמישהו הזה יחשוב שהאיש שהוא ראה ברחוב יותר יפב והוא יחשוב שהמישהו שהיה איתו בסופר יותר יפה וזה גלגל ואך אחד לא מבין שאם הוא לא יקבל את עצמו ויעריך את עצמו וכל הסמן יחפש אנשים יותר ממנו הוא בחיים לא יהיה מאושר
פחות להיות באינסטגרם.. (אם יש)
אני מבינה את ההרגשה הזאת שלך וגם אני כזאת לפעמים..
אבל את חייבת להבין שאת כן יפה ואל תחשבי שאת מעולם לא תהיי, כי את כבר יפה אז לא להוריד לעצמך.
אני לא מכירה אותך ולא ראיתי אותך מעולם אבל היופי נבנה על ביטחון עצמי ויופי פנימי
(אופי)
אל תחשבי שאת מכוערת.. כי את לא. אין דבר כזה בן אדם מכוער
לכל אחד יש טעם שונה באנשים.
אם את רוצה שיאהבו אותך למשל אז בהתחלה תאהבי את את עצמך ואת הנראות שלך
אני מבינה את ההרגשה הזאת שלך וגם אני כזאת לפעמים..
אבל את חייבת להבין שאת כן יפה ואל תחשבי שאת מעולם לא תהיי, כי את כבר יפה אז לא להוריד לעצמך.
אני לא מכירה אותך ולא ראיתי אותך מעולם אבל היופי נבנה על ביטחון עצמי ויופי פנימי
(אופי)
אל תחשבי שאת מכוערת.. כי את לא. אין דבר כזה בן אדם מכוער
לכל אחד יש טעם שונה באנשים.
אם את רוצה שיאהבו אותך למשל אז בהתחלה תאהבי את את עצמך ואת הנראות שלך
שאלה טובה
אנונימית
לא יודע למה את שואלת אותי
תמיד אפשר לעשות ניתוחים
תתחילי לאהוב את עצמך בגלל האופי, תשאפי להפוך לבן אדם טוב יותר כל יום שעובר, מבטיחה שזה פשוט ישר עוזר גם לנראות החיצונית ואת מהר מאוד עוברת ללאהוב את עצמך לא רק במובן אחד.
אנונימית
מתסכלים על עצמך ולא על אחרים
נכון זה לא פשוט אבל ממולץ
נכון זה לא פשוט אבל ממולץ
את צריכה את ההבנה, שלא משנה כמה פעמים תסתכלי במראה, את לא תשתני.
את תראי אותו דבר
הבסיס ייראה אותו דבר.
אבל
למה זה דבר רע?
לדעת שזאת את, ושאת הולכת לקבל את עצמך.
אני ממש ממש ממליצה לך להפסיק להשוות את עצמך לבנות אחרות, להתחיל להתעסק בעצמך.
הידיעה הזאת היא לא נכונה.
זה שאת לא תראי כמו בנות אחרות, או כמו מודל היופי, לא אומר שאת לא יפה.
אין כזה דבר, שרק אנשין מסוימים נולדו עם איך שצריך להראות וכל השאר נדפקו.
זה פיזית לא הגיוני.
זאת סתם החברה מגדירה יופי
אבל גם החברה קבעה ששונאים אותנו, ושאנחנו עושים רצח עם
ושאנחנו רעים
וכצופים מהצד, אפשר לראות כמה הם טועים. כמה הם נופלים בשקרים ובשטיפת מוח.
אז אני יכולה להגיד לך, שמודל היופי הוא מטומטם.
יש לך את הזכות לאהוב את המראה שלך בלי קשר לאף אחד.
והנה כמה דברים קטנטנים שאת יכולה לעשות:
1. ברשתות חברתיות, כל אחת שגורמת לך להרגיש רע עם עצמך, או זהיא מושלמת מדי ואת לא, פשוט להעיף. לחסום או לעשות שאת לא מעוניינת בתוכן הזה.
2. לא להקשיב למחשבות רעות. רשמתי את זה גם בשאלה אחת אתמול, שמחשבות זה כמו חברות מסביבך. נגיד אם היית רוצה שאלה של מישהי שאומרת לה שחברות שלה פשוט כל הזמן מעליבות אותה ומורידות לה ואומרות לה שהיא אף פעם לא תהיי יפה. אני מניחה שרוב התגובות יהיו "הן לא חברות" ו "תעיפי אותן"
הן יהיו חברות טוקסיק
ככה גם מחשבות, הן לא עובדות, הן רק מחשבות. וזה שחושבים על משהו לא אומר שהוא נכון.
אז כל המחשבות שאומרות לך דברים לא יפים ומשכנעות אותך שזנ נכון, הן טוקסיק.
תעיפי אותן.
את יכולה נכיד לכתוב אותן על דף כדי לשחרר אותן.
אבל כמובן, לצחקי עליהן שהן משקרות לך ושהן רעות, ותזרקי את הדף לפח.
3.אל תשווי את עצמך. כל אחת נראית אחרת. עם מספיק ביטחון עצמי, את תחשבי שאת נראית מהמם, ואת לא תרגישי קנאה.
4. תתחילי להראות וללבוש מה שאת רוצה ומה שגורם לך להרגיש נוח.
5. אל תאשימי את עצמך . נגיד יש לך בגד שלא נראה טוב לםי דעתך, זאת אשמת הבגד. לא אשמתך. הוא פשוט לא מתאים. אולי על מישהי אחרת הוא היה מתאים, אבל זה בסדר.
כי לא משווים, לפי חוק מס 3 :)
את תראי אותו דבר
הבסיס ייראה אותו דבר.
אבל
למה זה דבר רע?
לדעת שזאת את, ושאת הולכת לקבל את עצמך.
אני ממש ממש ממליצה לך להפסיק להשוות את עצמך לבנות אחרות, להתחיל להתעסק בעצמך.
הידיעה הזאת היא לא נכונה.
זה שאת לא תראי כמו בנות אחרות, או כמו מודל היופי, לא אומר שאת לא יפה.
אין כזה דבר, שרק אנשין מסוימים נולדו עם איך שצריך להראות וכל השאר נדפקו.
זה פיזית לא הגיוני.
זאת סתם החברה מגדירה יופי
אבל גם החברה קבעה ששונאים אותנו, ושאנחנו עושים רצח עם
ושאנחנו רעים
וכצופים מהצד, אפשר לראות כמה הם טועים. כמה הם נופלים בשקרים ובשטיפת מוח.
אז אני יכולה להגיד לך, שמודל היופי הוא מטומטם.
יש לך את הזכות לאהוב את המראה שלך בלי קשר לאף אחד.
והנה כמה דברים קטנטנים שאת יכולה לעשות:
1. ברשתות חברתיות, כל אחת שגורמת לך להרגיש רע עם עצמך, או זהיא מושלמת מדי ואת לא, פשוט להעיף. לחסום או לעשות שאת לא מעוניינת בתוכן הזה.
2. לא להקשיב למחשבות רעות. רשמתי את זה גם בשאלה אחת אתמול, שמחשבות זה כמו חברות מסביבך. נגיד אם היית רוצה שאלה של מישהי שאומרת לה שחברות שלה פשוט כל הזמן מעליבות אותה ומורידות לה ואומרות לה שהיא אף פעם לא תהיי יפה. אני מניחה שרוב התגובות יהיו "הן לא חברות" ו "תעיפי אותן"
הן יהיו חברות טוקסיק
ככה גם מחשבות, הן לא עובדות, הן רק מחשבות. וזה שחושבים על משהו לא אומר שהוא נכון.
אז כל המחשבות שאומרות לך דברים לא יפים ומשכנעות אותך שזנ נכון, הן טוקסיק.
תעיפי אותן.
את יכולה נכיד לכתוב אותן על דף כדי לשחרר אותן.
אבל כמובן, לצחקי עליהן שהן משקרות לך ושהן רעות, ותזרקי את הדף לפח.
3.אל תשווי את עצמך. כל אחת נראית אחרת. עם מספיק ביטחון עצמי, את תחשבי שאת נראית מהמם, ואת לא תרגישי קנאה.
4. תתחילי להראות וללבוש מה שאת רוצה ומה שגורם לך להרגיש נוח.
5. אל תאשימי את עצמך . נגיד יש לך בגד שלא נראה טוב לםי דעתך, זאת אשמת הבגד. לא אשמתך. הוא פשוט לא מתאים. אולי על מישהי אחרת הוא היה מתאים, אבל זה בסדר.
כי לא משווים, לפי חוק מס 3 :)
ועוד משהו, תזכרי שהיחידה שחושבת שאת תא יםה זאת את .
זאת לא עובדה.
המחשבות שלך מעליבות אותך, והן טועות
הדבר היחיד שאת צריכה לעשות הוא לשנות אותן
זה הכל
זאת לא עובדה.
המחשבות שלך מעליבות אותך, והן טועות
הדבר היחיד שאת צריכה לעשות הוא לשנות אותן
זה הכל
להבין את הטריקים שלהם לאנשים יפים יש סודות אף אחד לא מספר לנו הכול עד הסוף, אין מה לעשות, צריך לגלות לבד.
ומעבר לזה את יפה כמו שאת, פשוט תלמדי להוציא את הפוטנציאל שבך החוצה, להיות יפה זאת עבודה. וכן גם אצלי זה נקודה רגישה. וזה בסדר פשוט עדיף שאני אגיד לך את האמת מאשר לשקר לך כמו כולם כאן כולם יפים ושווים שווה בשווה אבל אם את רוצה להיות יפה כמוהם בעולם השקרי הזה זה גם עבודה קשה(:
ומעבר לזה את יפה כמו שאת, פשוט תלמדי להוציא את הפוטנציאל שבך החוצה, להיות יפה זאת עבודה. וכן גם אצלי זה נקודה רגישה. וזה בסדר פשוט עדיף שאני אגיד לך את האמת מאשר לשקר לך כמו כולם כאן כולם יפים ושווים שווה בשווה אבל אם את רוצה להיות יפה כמוהם בעולם השקרי הזה זה גם עבודה קשה(:
בסופו של דבר את צריכה ללמוד לקבל את עצמך וממש לא להשוות את עצמך לאחרים אני בטוחה שאת יפה כמו שאת
מוחקים אינסטגרם וטיקטוק וזה יעשה את כל ההבדל
תטוסי לגור בחו"ל, בארץ זה קשה יש יותר מידי יפות, כל אחת יותר מהשנייה לעומת זאת אצל הבנים בארץ אין תחרות בכלל ..בגלל זה הם מרשים לעצמם להיות בררנים.
אנונימי
אחותי תשקיעי העצמך
לכי לחדכ צאי לריצות תאכלי בריא תשתי מים
תקראי ספרים של היתפתחות אישית תעשי יוגה
תעשי לעצמך טוב וזה יהוא לאט לאט את צריכה להבין שכל אחד נולד עם גנטיקה אחרת יופי אחר אישות אחרת הכח שונה וכל אחד מיוחד בדרך שלו
תתאהבי באופי שלך ותעריכי את עצמך תעשי מעשים טובים
זה תהליך, זה לוקח זמן אבל תתחילי! זה יעשה לך רק טוב ותאמיני אני אומרת לך כאחת שהביטחון שלה היה בפח ועכשיו אני שרופה על עצמי והחיים פשוט יותר משחררים ויפים
בטוחה שאת יפה ברמות בהצלחה
לכי לחדכ צאי לריצות תאכלי בריא תשתי מים
תקראי ספרים של היתפתחות אישית תעשי יוגה
תעשי לעצמך טוב וזה יהוא לאט לאט את צריכה להבין שכל אחד נולד עם גנטיקה אחרת יופי אחר אישות אחרת הכח שונה וכל אחד מיוחד בדרך שלו
תתאהבי באופי שלך ותעריכי את עצמך תעשי מעשים טובים
זה תהליך, זה לוקח זמן אבל תתחילי! זה יעשה לך רק טוב ותאמיני אני אומרת לך כאחת שהביטחון שלה היה בפח ועכשיו אני שרופה על עצמי והחיים פשוט יותר משחררים ויפים
בטוחה שאת יפה ברמות בהצלחה
להבין שגם עבורים את זה באיזה שהוא שלב כל הבנות עם הגוף היפה שאני רואה תמיש שומעת אותן אומרות שגם להן היה קשה
אנונימית
כולם אם הם מספיק רוצים יגיעו לגוף המושלם
אני תמיד נוהג לומר..וימשיך לומר..היופי בעיניי המתבונן..אין אדם שמושלם..אולי חיצוני..אבל הבפנים אחר לגמרי..וכך להפך..,תעבדי על הערך העצמי שלך..יש המון מידע ביוטיוב..בהצלחה
אנשים יפים רוב הסיכויים שיקחו אותם כי הם יפים מבחוץ,,
אבל אנשים שפחות יפים,, יקחו אותם בגלל האישיות שלהם, והם יותר יצליחו,,
אבל אנשים שפחות יפים,, יקחו אותם בגלל האישיות שלהם, והם יותר יצליחו,,
תזכרי שיש אנשים שאת הרבה יותר יפה מהם לי זה גורם להרגיש טוב יותר כשאני חושבת על זה
אנונימית
אני בתור ילדה היתי הברווזון המכוער ובגיל 18 השתנו לי הפנים לחלוטין . טוב אולי היה לי מזל גדול אני לא יודעת .
אבל האמת שאני לא חושבת שיש אישה מכוערת . אולי היא לא מטופחת ?
אולי היא לא יודעת להבליט את הצדדים היפים שלה בעזרת איפור נכון?
אולי התסרוקת הנוכחית שלה לא מחמיאה למבנה הפנים שלה ? אולי מתאים לה מתולתל בכלל ולא חלק ?
אבל האמת שאני לא חושבת שיש אישה מכוערת . אולי היא לא מטופחת ?
אולי היא לא יודעת להבליט את הצדדים היפים שלה בעזרת איפור נכון?
אולי התסרוקת הנוכחית שלה לא מחמיאה למבנה הפנים שלה ? אולי מתאים לה מתולתל בכלל ולא חלק ?
תתחילי בלפתח משמעת עצמית
הרגע שבן אדם משקיע בעצמו ועובד על ועם עצמו, הוא מתחיל להעריך את עצמו.
כשאתה עובד על משהו אתה מתחיל לפתח אליו הערכה..
תתחילי לעשות ספורט, תשמעי פודקאסטים של צמיחה והתפתחות אישית
תחתכי את הרכילות הלשון הרע והתקשורת מחייך.
לאט לאט את תראי איך נהיה לך say וביטחון ואהבה עצמית.
הרגע שבן אדם משקיע בעצמו ועובד על ועם עצמו, הוא מתחיל להעריך את עצמו.
כשאתה עובד על משהו אתה מתחיל לפתח אליו הערכה..
תתחילי לעשות ספורט, תשמעי פודקאסטים של צמיחה והתפתחות אישית
תחתכי את הרכילות הלשון הרע והתקשורת מחייך.
לאט לאט את תראי איך נהיה לך say וביטחון ואהבה עצמית.
ריל עצה שלי תנסי להסתכל כל יום במראה ולהחמיא לעצמך על עוד משהו זה עוזר גם על דברים שאת לא כלכך אוהבת בעצמך ותעודדי את עצמך אני בטוחה שאת מהממת ועם את צריכה לדבר כאן תמיד❤