7 תשובות
כתבתי כמותית ו-1 אבל הבנתי שזה היה 5
כתבתי איכותית (ואמרתי שהפכנו אותה לכמותית) ובחלק ג רשמתי 5, הבנתי שהדעות חלוקות גם בקרב המורים אז אולי יקבלו את שתי התשובות...
כתבתי איכותית שהפכו לכמותית
כתבתי כמותית זה בטוח נכון
ו5 למרות שהמורה שלי אמרה לנו אחרי שזה 1
באמת אין לי מושג אם זה 5 או 1 אבל בכל מקרה הניסוח שלהם היה מזעזע
ו5 למרות שהמורה שלי אמרה לנו אחרי שזה 1
באמת אין לי מושג אם זה 5 או 1 אבל בכל מקרה הניסוח שלהם היה מזעזע
כתבתי איכותית
ואני בכלל כתבתי מריכוז 0 ל1 האמת שלא הבנתי את השאלה בכלל אבל שם פשוט היה את הירידה הכי חדה
ואני בכלל כתבתי מריכוז 0 ל1 האמת שלא הבנתי את השאלה בכלל אבל שם פשוט היה את הירידה הכי חדה
כתבתי 1
שואל השאלה:
תודה רבה!!!!!
תודה רבה!!!!!
אנונימית
באותו הנושא: